CZYTASZ = KOMENTUJESZ!

niedziela, 31 sierpnia 2014

Przeprosiny :*

Kochani bardzo chce was przeprosić za moją długą nieobecność na blogu. Niektórzy z was wiedzą, że byłam na obozie sportowym i nie mogłam dalej pisać. W dodatku, kiedy przyjechałam tydzień temu, czas mi na to nie pozwalał. Ostatnie przygotowania do szkoły, a w tym roku miałam ich sporo. Nowa szkoła, więc chyba rozumiecie ;)
Chciałam Wam jeszcze strasznie podziękować za wszystkie komentarze! Kiedy je czytam jest mi o wiele lepiej. Zachęcacie mnie do dalszego pisania! Nie mogę tu dużo napisać, bo nie potrafię opisać mojej wdzięczności. Bardzo wam dziękuje za wszystkie miłe słowa! <3
Jeszcze raz za wszystko przepraszam i pozdrawiam wszystkich czytelników! 

Ci, którzy jeszcze nie widzieli ;) Tutaj macie zapowiedź 2 sezonu Na sygnale! http://nasygnale.tvp.pl/wideo/zwiastuny/na-sygnale-sezon-2-16560101/ 

14 komentarzy:

  1. Rozumiem Cię. :) Ja teraz ide do 2 gim ale rok temu wiem jak to było jak się idzie do nowej szkoły. :)
    Opowiadania są super. Teraz oczywiśćie mozesz mieć mniej czasu na to bo szkoła i obowiażaki wiec ja nie wymuszam od cb kolejnej cześci ale jak juz bedzie bede z chęcia czytać. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem Cię,sama zmieniam szkołę, więc wiem jak to jest.
    Czekam z niecierpliwością na kolejną :) <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie martw się . Dodasz coś jak będziesz miała czs , poczekamy . :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. dawaj kolejne teksty, są super!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z niecierpliwością czekam na kolejne rozdziały. Mam nadzieje że nie zabraknie ci czasu żeby coś napisać i wstawić na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że jak najszybciej pojawią się kolejne teksty bo już czekam... i czekam... i czekam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodawaj nowe rozdziały! Niecierpliwimy się.

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę, że nie tylko ja się niecierpliwię DODAJ JAK NAJSZYBCIEJ KOLEJNE ROZDZIAŁY

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy Kolejne Opowiadanko?

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedy kolejny wpis? Strasznie długo cie nie ma, mam nadzieję że nie zrezygnowałaś z prowadzenia tego bloga, bo opowiadanie jest bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie się zdaje że ona zrezygnowała z prowadzenia bloga. SZKODA...

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak. tez mam wrażenie że niestety nic sie na blogu nowego raczej nie pojawi. Szkoda tylko te nie napisała wprost ze nie ma zamiaru dalej pisać. Nie wierze że przez ten czas nie znalazła ani chwili zeby cos napisać.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeżeli czytasz te komentarze na pewno widzisz, że chcemy, abyś dalej prowadziła bloga. Jeśli nie chcesz to po prostu napisz ostatni post, żebyśmy wiedzieli, żeby nie czekać :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie, zgadzam sie z osobą wyżej. Blog powinien sie definitywnie zakończyć, badź byc dalej prowadzony. Szkoda ze nie piszesz bo bardzo fajna historia z tego wyszła.

    OdpowiedzUsuń