CZYTASZ = KOMENTUJESZ!

sobota, 15 listopada 2014

Niespodzianka ^^

Kochani postanowiłam zająć się waszą prośbą o napisanie kryminału ;) Muszę przyznać, że dajecie mi ciężkie zadanie. Napisanie kryminału wymaga dużej wyobraźni, nie wiem czy taką posiadam?
W prawdzie nie uda mi się zmieścić go do opowiadania, ale wpadłam na inny pomysł!
Napiszę dla was taką jednorazówkę, osobną historię. Co wy na to?
Mi ten pomysł się bardzo spodobał, mam już nawet wstęp :) Na pewno nie zabraknie dawki emocji. Mogę powiedzieć, że będzie to smutny kryminał, zainspirowany odcinkiem 38. Ale w końcu kryminał to kryminał, prawda?
W takim razie, do następnego! :D
Natalia

11 komentarzy:

  1. Szczerze to wolałabym gdyby wszystko toczyło sie w zaczętym już opowiadaniu, ale jesli napiszesz coś w stylu miniaturki tez będzie ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie, pomyliłaś sie czy juz gdzieś oglądałaś?? Myśle że lepiej by było gdyby wszystko toczyło sie w jednym opowiadaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz napisać jednorazowe opowiadanie- kryminał, ale pomyśl jednak nad wplecieniem tego w dotychczasowe teksty

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałam dopisać, że będzie to również taka niespodzianka na ponad 13 tys wyświetleń! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak chodziło mi o 38 odcinek ;)
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  6. myśle że lepiej by było gdybyś dalej pisała tj. jest w opowiadaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oglądałaś już 38? dasz link?

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam wole oglądac premiere w telewizji. Potem wszystkie odcinki oglądniesz i nic. A tak to przynajmniej czeka sie na kolejny odcinek i ma to jakiś sęs. Ale jak kto woli. Fajny pomysł, choc wolałabym wszystko w jednym opowiadaniu, ale rozumiem że nie dasz rady tego połączyć. Myśle że ta miniaturka wyjdzie naprawdę extra. Powidzenia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje :D Nie oglądałam kolejnego odcinka, widziałam zwiastun i mnie zainspirował, zresztą jutro zobaczycie sami :)
    Pozdrawiam.
    Natalia

    OdpowiedzUsuń